2013. június 29., szombat

Apabőrbe bújt rocksztár

Sziasztok! Meghoztam a történet folytatását,ahogy ígértem. Ebben a részben megtudhatjátok a teljes igazságot Bill barátnőjéről, és azt is, hogy a férfi erre hogyan reagál. Jó olvasást hozzá! :)

30.: Az igazság 

-         Az van, hogy…..Bill ez nekem nehéz elmondanom,de… mi már találkoztunk. Nem is egyszer és van még valami…. – itt félbeszakítottam
-         Tessék? Ezt miért nem mondtad korábban? És még én hittem magam hülyének, mert az gondoltam, hogy összetévesztettelek valakivel. Te végig hazudtál nekem? – fakadtam ki idegesen
-         Sosem kérdeztél rá, én meg gyáva voltam hozzá, hogy elmondjam….
-         35 évesen nincs benned annyi elmond, hogy mi már találkoztunk, Nem is egyszer? Ennél már csak „jobb” lehet a dolog másik fele. – bosszankodtam
-         Bill, azt hittem 36 évesen ezt jobban fogod fogadni egy kicsivel. Nem gondoltam, hogy így fogsz hisztizni. Másrészt pedig egy nyomós ok miatt nem mondtam el.

Ekkor felém nyújtott egy képen, amin egy nagyjából 12- 13 éves lány volt. Én csak néztem,de nem tudtam ki az.

-         Felismered őt? – kérdezte pár perc után
-         Sosem láttam, honnan ismerném fel, de gondolom ez nem te vagy.
-         Bill az a helyzet, hogy ő a lányunk Rikki. – mondta ki
-         TESSÉK? – néztem rá döbbenten
-         A lányod. – válaszolt
-         Nem, ő nem lehet az enyém. Arról tudnék, hogyha nekem gyerekem lenne. De én csak egy 36 éves párkapcsolatban élő férfi vagyok. Azt még oké, hogy valamilyen hülye rajongóm azt állítaná, hogy tőlem van gyereke, de belőled ezt nem néztem volna ki. Nagyot csalódtam benned Jessie. – mondtam
-         Bill, emlékszel, amikor 16 éve akartam mondani valamit? – kérdezte
-         Nem tudom miről beszélsz, sokszor mondtál nekem dolgokat….
-         Amikor utoljára találkoztunk, arra a napra emlékszel?
-         Ige, hiszen Te voltál életem szerelme akkoriban…… de miért?
-         Akkor akartam elmondani, hogy terhes vagyok, amikor David szólt, hogy menned kell. – hajtotta le a fejét.
-         Akkor Rikki száz százalékosan biztos, hogy az én lányom?
-         Igen, amikor megtudtam, hogy terhes vagyok, veled voltam.

Gondolkodnom kellett. Gondolkodnom azon, hogy vajon miért nem szólt Jessie 15 évig arról, hogy van egy lányom. Vajon úgy gondolta, hogy el fogom utasítani, vagy miért nem hívott fel engem ezzel? Jóllehet, hogy nem lettem volna ott minden pillanatban a lányommal, de részt vettem volna a nevelésében.
Mikor hazaértem lezuhanyoztam, majd ledőltem az ágyamra mivel senki nem volt otthon.

-         Szia, öcsi, mi a baj? – kérdezte Tom mikor hazaért
-         Semmi, csak… minden. – sóhajtottam
-         Nem sikerült úgy a randi, ahogy tervezted? Mondj már valamit öcsi!
-         Semmi nem úgy alakult, ahogy terveztem, közel két órát késett, majd jött a fekete leves, beigazolódott az a sanda gyanúm, hogy mi már találkoztunk, mivel ő volt az utolsó barátnőm, csak 15 éve nem találkoztunk…
-         Az kemény, de ezt csak úgy bejelentette vagy hogy?
-         Egyszerűen elmondta, a dolgot, majd még azt is, hogy van egy 15 éves LÁNYOM. – néztem a szemébe.
-         Azt a rohadt. 15 éve apa vagy és nem is tudtál róla? Bill nem csak úgy jártál, mint én? Hogy elmenekültél?
-          Nem, nem tudtam róla, hogy terhes, az utolsó napon akarta elmondani nekem, csak David félbeszakította. Most nem tudom, hogy mi lesz. Itt a lányom, Rikki fényképe.
-         A Te neveden van?
-         Igen. Rikki Kaulitz - Trümper. Azt mondta, hogy találkozhatok vele, ha akarok,de Rikki mindenképp szeretne megismerni. – mosolyogtam
-         Mikor mész hozzá? – lelkesedett a bátyám
-         Nem tudom.

Még sokáig beszélgettem Tommal, ő elment aludni, de én nem tudtam. Folyton Rikkin kattogott az agyam. Nem tudtam hova tenni ezt a dolgot. 15 éve titkolta Jessie, hogy van egy közös gyerekünk. Azt sem tudtam, hogy most mihez kezdjek. Azt láttam a legjobbnak, ha írok Jessie-nek egy levelet és holnap bedobom neki.   

„ Kedves Jessie! Nagyon sajnálom a mai viselkedésemet, csak tudod engem ez hirtelen ért. Te is megértheted, hogy nem volt könnyű és most sem az, hogy megtudtam, hogy 15 éve apa lettem. Az idegességem abból fakadt, hogy 15 évig sem egy telefon, sem egy SMS, sem egy levél… nem közölted velem, hogy terhes vagy/voltál. Belátom, hogy másképp is reagálhattam volna, de ez így alakult. Bevallom én is hibás vagyok, hogy nem kerestelek téged, de mentségemre szóljon, hogy próbáltalak elfelejteni és nem azon gondolkodni, hogy véget ért egy nagyszerű kapcsolatom. A szakítás után még évekig hiányoztál és mindennap gondoltam rád. Nem gondoltam volna, hogy közben apa lettem.Sajnálom a mai kirohanásomat, de ezt már nem tudom megváltoztatni.Viszont,te azt mondtad nekem, hogy Rikki szeretne engem megismerni személyesen,mert meséltél neki rólam sokat. Bevallom én is kíváncsi vagyok a lányomra, ugyanakkor azt is bevallom, hogy félek. Félek attól, hogy nem fog kedvelni vagy megijed tőlem. Nem tudom, hogy hogyan reagálna arra, hogy én itt vagyok. Kérlek, beszélj vele, és értesíts, hogyha mehetek, mert szeretném megismerni a lányomat, és ha nincs ellenedre és neki sincs, szeretném bepótolni azt a 15 évet, amit elvesztegettem.Hogy mi legyen kettőnkkel? Nem tudom. Ma csalódtam benned több szempontból is: 1, késtél és még csak nem is telefonáltál, hogy mi a helyzet 2, hazudtál nekem két nagyon fontos dologban, ami szerintem nem megengedhető egy kapcsolatban 3, évekig titkoltad előlem, hogy van egy lányunk. Szerintem ezek mind olyan dolgok, hogy el kell gondolkozni azon, hogy érdemes-e folytatni. Úgy vélem, hogy egy jó kapcsolat alapja az őszinteségre épül és a bizalomra. Én mindvégig őszinte voltam hozzád, és bíztam benned. Te hazudtál nekem és én így már nem tudom, hogy bízhatok-e benned. Sajnálom, de nekem ehhez időre van szükségem. Azért nem mondom, hogy vége, mert szeretlek, és nem akarlak elveszíteni még egyszer. Igaz, hogy csalódtam benned, de SZERETLEK.                                                                                Bill”  

Ha van egy kis időtök, NE FELEJTSETEK EL SZAVAZNI! MINDEN SZAVAZAT SZÁMÍT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése