2013. június 16., vasárnap

Apabőrbe bújt rocksztár

Sziasztok! Tudom elég régen volt már rész, de most meghoztam,amiben már egy kicsit közelebb kerülünk Jessie titkához... Jó olvasást hozzá! :D


28.: Hónapok

Lassan eljött a nyár,ami azt jelentette,hogy szeptembertől a gyerekeim középiskolásak lesznek. Nem mondom,hogy nem féltem őket mert nyilván minden szülő félti a gyerekeit.
A nyár nekem azt is jelentette,hogy Chris és Charlotte nem lesznek itthon az idő nagy részében; táborozni mennek.

-         Akkor megvan mindenetek?- kérdeztem a tábor előtti este
-         Igen,de akárhányszor kérdezed meg ez nem fog változni. – Chris
-         Csak biztosra megyek,nem akarom,hogy utána telefonálgassatok haza,hogy itthon maradt valami. – mondtam
-         Sminkkészlet megvan, teló’ megvan, fényképezőgép megvan, ruhák megvannak. –sorolta Charlotte
-         Hugi,nem költözünk sehova,csak egy táborba megyünk!- nevetett a fiam
-         De ezek a legfontosabb kellékei egy lánynak! – vágott vissza
-         Inkább erre nem reagálok! – nevetett Chris
-         Most tetted meg! – mosolygott a lányom
-         Ajj…

Miután vége volt ennek a kis incidensnek,mentünk aludni,mert már elég későre járt.
Reggel hatkor keltem fel,mivel enni is kellene a gyerekeknek, és oda is kell érni a táborba.

-         Jó reggelt. – köszönt Bill vidáman
-         Szia öcsi, hova mész?
-         Csak zuhanyozni. A felső fürdő szabad lesz. – mosolygott
-         Oké…

Az ikreim nemsokára kijöttek kómásan a szobájukból és kezdetlét vette, a kómás futkározás mindenfelé a házban.
Fél nyolckor sikerült elindulni otthonról,így épp, hogy nem késtünk el.

-         Vigyázzatok magatokra és jó utat, ja és hívjatok bármi van, naponta legalább kettő telefon hívás! NEM SMS! – búcsúztam el  tőlük
-         Apa! – szólt rám Charlotte
-         Nem,semmi apa! Tudni akarom, hogy jól vagytok-e. Ez nem bűn. – mondtam komolyan
-         Oké,de most megyünk. – mondta Chris
-         Rendben,akkor jó utat. – integettem nekik

Billel hazamentünk és csináltunk magunknak egy hatalmas adag kaját,majd egy sörrel a kezünkben elterültünk a kanapén. Jó,hogy végre nincsenek itthon az ikreim,de egyben hiányoznak is. Hiányzik az a nyüzsgés amit már megszoktam 14 év alatt. Most az egész házban csönd uralkodik csak a TV hangját lehet hallani meg azt ha mi beszélünk egymással.

-         Bill, mi van azzal a lánnyal akit nemrég ismertél meg? -  kérdeztem hirtelen
-           Jessie-vel?
-         Aha
-         Semmi,meg vagyunk,de még mindig érzem azt a titokzatosságot rajta.

Még jó sokáig beszélgettünk,de neki el kellett mennie aludni mert állítása szerint fáradt volt,de én tudom,hogy nem csak az volta baja.

Másnap reggel ő már ébren volt amikor én kimentem a konyhába. Mondta,hogy ma mennie kell Jessie-hez ezért kelt korán. Azt is megosztotta velem az öcsém, hogy a lány valami fontosat akar közölni Billel. De vajon mi lehet az? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése