2012. szeptember 8., szombat

Apabőrbe bújt rocksztár

Sziasztok! Meghoztam az 5.részt. Remélem tetszeni fog ez a rész is. És ahogy ígértem beindulnak az események is.



5.rész:  „Remek”

Reggel,pár nap után végre nem sírtak a kisbabák,ami jó. Gyorsan kikeltem az ágyból,és felöltöztem,kényelmes melegítőbe. Ma dolgos napom lesz,mivel össze kell rakni a tegnap vásárolt cuccokat. Óvatosan beraktam őket pihenő székükbe és levittem az ebédlőbe. Próbáltam minél kevesebb zajt csapni,hogy ne ébresszem fel a házat. Megmelegítettem a tápszert,mivel felébredtek a kicsik. Ezután jött a kora reggeli fejtörés,hogyan etessem meg egyszerre mindkettőt? Hamar rájöttem,hogy nem veszem fel őket hanem a „kosárban” hagyom őket. Ezek után elmosogattam és én is ettem valamit.

-         Jó reggelt Tom!
-         Szia öcsi!
-         Nem sírtak,minden rendben van?
-         Persze! Előbb keltem mint ők,így kész lettem az ébredésre. Bill segítesz ma nekem összerakni ezt a sok mindent?  
-         Igen,segítek,de ugye nem az lesz mint múltkor,hogy otthagysz?
-         Nem,nem lesz így.

Nem sokat beszélgettünk után,mindenki ment a maga dolgára. Egy óra múlva pedig a szobámban találkoztunk és kihalásztuk a babakocsit. Elkezdtük olvasni,hogy hogyan kell összerakni,mivel darabokban volt a dobozában. A nagy rejtvényt viszonylag hamar sikerült megfejteni,így nem telt sok időbe az összeeszkábálás. Még a babakomppal is egyszerű dolgunk volt. Aztán jött a neheze a járóka. Billel mindketten különböző elven voltunk. Nem jutottunk dülőre, és ebből ráadásra duplát vettem. ( Külön szobájuk lesz,mert nem akarom,hogy nagyobb korukban ebből baj legyen)

-         Bill mondom,hogy az nem oda való!
-         De igen! A rajz szerint itt van! Ne vitatkozz már velem!
-         De ha egyszer nekem van igazam? Nem tehetek róla,hogy nem tudsz kiigazódni egy ilyenen.   
-         Rakd oda!
-         Nem!
-         Na jó haggyuk ezt abba,mert soha nem végzünk.
-         Jó.

Miután már nem vitatkoztunk, még egyszer átvizsgáltuk a rajzot. Utólag kiderült,hogy mindketten tévedtünk. Az építést követően rájöttünk,hogy sehova nem tudjuk betenni,mivel még nincs kész a kicsik szobája. De közös döntés alapján levisszük a pincébe,ahol egyébként studio van.
A kiságyakkal ugyancsak meggyűlt a bajunk. Mégis,hogy a jó életbe lehet ezt össze rakni? Egyáltalán képes erre valamelyik apuka? Vagy csak én vagyok ennyire béna? Meglehet.
A babaágy még több figyelmet igényelt,mint a járóka. Billen már láttam,hogy tele van a hócipője. Ráadásul másfél óra alatt nem haladtunk semmit sem.

-         Bill! Mi lenne ha idefigyelnél és nem azt az istenverte kutyát néznéd? – mikor már sokadszorra esett össze az ágy ami még csak nem is hasonlított eredeti funkciójára.
-         Jó bocs,hogy elnéztem egy pillre.
-         De te nem először néztél félre. Elegem van! Nem tudunk összerakni egy rohadt ágyat! Most sem figyelsz rám! Nem vagyok süket Bill! Hallom énekelgetsz!
-         Bocs,hogy énekes vagyok és még akkor is dúdólhatnékom van amikor nem kéne.
-         Nem érdekel! Figyelj ide jobban! Én is unom hidd el!
-         Nem az én gyerekeim! Én nem is tudtam róluk! Miután szakították Stellaval rá 3 hónapra mondtad el nekem is!
-         Szerinted ez így jó nekem? Jó a gyerekeknek?  Szerinted beterveztem ezt az eshetőséget,hogy meghal? Gondoltam én arra teszerinted,hogy hónapokon belül én nevelem fel a gyerekeimet?     
-         Nem tudom,hogy mi a jó neked! Nem vagyok szülő,honnan tudhatnám,hogy mi a egy gyereknek? Ebből is látszik,hogy csak a szád nagy! Semmiért nem vállalsz felelőséget! Azt hitted,hogy megmenekülhetsz az apaság elől. Azt gondoltad,hogy majd ha felnőnek,kamaszok lesznek beállítasz és közlöd velük az igazságot! Ne próbálj átverni,tudod,hogy nem tudsz.
-         Igenis felvállaltam volna csak nem most……
-         Erről beszélek! Akkor tetted volna meg amikor már nincs rájuk gond!
-         Nem érdekelsz! Nem te kerültél ilyen helyzetbe! Nem teneked kell átvészelned! Nem te kelsz fel kétóránként! Nem te látod a kárát!
-         A frászt nem! Fogalmunk nincs,hogy mi lesz a bandával egy,kettő szerinted én süket vagyok? He? Azt hiszed nem hallom,hogy sírnak?
-         Nem érdekel! Rakjuk össze ezt és hagyj békén.
-         Tudod mit? Rakd össze magad,ha annyira tudod,hogyan kell. Nem értek ehhez!
-         Itt maradsz!
-         Nem mondod meg nekem,hogy mit csinálok és mit nem. Nekem nem parancsolsz!
-         Bill!
-         Hagyj! Nem érdekel!............Tudod Tom azt hittem,hogy nem ilyen vagy. Nem így ismerlek. Majd szólj ha normálisan tudsz kommunikálni velem. Addig ne gyere a közelembe!
-         Bill! Te sem ilyen vagy! Ne már! Ne csináld! *ajtócsapódás*

Csodás! Összevesztem a tesómmal egy ágy miatt. Remek nap mondhatom.
2 óra múlva kész voltam egyik ággyal. Sokkal gyorsabban mintha itt lenne Bill………….Újabb két óra  és kész is vagyok. Majd nagy nehezen levittem az egyiket a pincébe. Most egy kicsit ledőlök,aztán elindulok megkeresem az öcsémet. Remélem nem ment messze. Jajj még sétálni is kell a kicsikkel. Már elég nyűgössek.
Hamarosan megetettem őket,majd elindultam velük,most már babakocsival sétálni. Egy-két paparazzoval most is találkoztam de nem láttak semmit. Szép idő volt kint. Úgy döntöttem nem fogok sietni. Szép lassan sétálgattam,majd haza indultunk.
Itthon kicsit ledőltem a kanapéra és el is aludtam. Az első emlékem,hogy a kicsik felsírtak. Gyorsan megnyugtattam őket,majd:

-         Bill itthon vagy?
-         Válaszolj már! Nem kell szóba állni velem csak annyit mondj meg,,hogy itthon vagy-e.

Semmi válasz nem jött. Benyitottam a szobájába,ott sem volt. Hívtam,de nem vette fel. Talán történt vele valami? Remélem csak szórakozik! Várjunk csak! Mi ez a fura érzés? Mintha valami baj lenne. De nem tudom kivel!

-         Szia anya! Bocs a zavarásért,tudom,hogy nem illik ilyenkor,de minden rendben van veletek?
-         Szia. Semmi baj nagyfiam,minden oké. Miért?
-         Rossz érzésem van. De nem tudom miért. Felhívom Gustit is.
-         Szia Gus. Minden rendben van? Georgal is?
-         Szia! Am ja minden szupi. Miért?
-         Mert rossz érzésem van. Összevesztem Billel is. Nem veszi fel a telefont sem. Megpróbálnád felhívni?
-         Persze haver!
-         Köszi.

Majd letettük és vártam. Kb 10 perc múlva jött az sms,hogy nem elérhető Bill. Eközben az a bizonyos érzés egyre csak erősödött bennem. Vajon mi lehet? Megfürödtem és már indultam is anyuhoz,ahol leteszem a kisbabákat.

-         Anya vigyáznál rájuk?  Meg kell keresnem Billt.
-         Mi? Nem tudod,hogy hol van? Tom mi történt? De igen figyelek rájuk.
-         Délután összevesztem vele és elment otthonról. Nem aggódtam mert azt hittem,hogy hazajön. Tudod milyen Bill? Álltalában az ilyenek után 2-3 óra múlva hazajön. De most nem. Na megyek mert megőrülök.

Majd elkezdtem keresni. Így éjfél körül a sötétben nagyon jó. Hol keresem? Mit csináljak? Értesítsem a rendőrséget?
Az lesz a legjobb ha én keresem meg. Nálam, van a fényképe is,így tudok kérdezősködni……..de vajon hol kezdjem?  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése