2012. szeptember 1., szombat

Apabőrbe bújt rocksztár

Sziasztok! Szeptember elsejével meghoztam nektek a 4.részt is. Remélem tetszeni fog,ígérem most már majd beindulnak az események. Jó olvasást! :)


4 rész: Bevásárlás

Reggel megint csak a kicsik sírására ébredtem fel. Elég álmos voltam,mert nem aludtam valami sokat,mivel két óránként kelnem kell miattuk.  Ugyanebben a pillanatban csengettek is,ezért megfogtam a két gyereket és elmentem ajtót nyitni.

-         Sziasztok! – én
-         Szia nagy fiam! – anyu – Gordon is eljött,szeretne ő is babázni,ráadásul 22 év alatt kijöttem a gyakorlatból ikrek terén.
-         Persze! Ez így tök jó,legalább több szem vigyáz rájuk! – ezzel meg is fogták őket.
-         Tom eléggé sírnak! Mit csináltál velük!
-         Öhm most készültem megetetni őket,csak éhesek.
-         Na jó látom megérkezett az öcséd is! – aki idő közben már lekezelt apuval,adott puszit anyunak,nekem meg morgott egy sziát. – Mutasd meg mit hol találunk,aztán egyetek,és húzás vásárolni! Sok dolgotok van.
-         Ok! A teát és a tápszert a hűtőbe találjátok,a cumis üveget a szárítón,szétszedve! A sötétebb színű cumi Chris-é,a világos Charlotte-é. Gondolom nem kell mondanom,hogy a rózsaszín üveg a kislányé a kék a kisfiú-é. Öhm 2-3 óránkét esznek,majd isznak is. A sárga cumis üvegben tea szokott lenni. Abba ragd nekik. És mindig forrázd le használat előtt. A pelust a szobámban az asztalomon találod és a hozzátartozó bigyókat is. Az ágyon szoktam pelenkázni őket,még nincs pelenkázó asztalunk. Ezenkívül sétálni csak a hordozóba szoktak max 15 percet a levegőn,ezalatt pedig szellőztetni szoktam a szobában. Ha kiviszitek őket akkor egy kis takaróval vagy valami ilyesmivel takarjátok őket a paparazzók miatt. Nem akarom,hogy meglássák őket.
-         Oké. Ez menni fog. Amúgy Tom tudod mit kell venni nekik?
-         Igen anya,fel is írtam,nehogy elfelejtsem. – eközben már nagyban reggeliztem.
-         A hordozók hol vannak? – Gordon
-         A szobámban az ágyam mellett a földön. Ja és a kutyákat ne engedjétek a közelükbe! Hátha elkapnak valamit tőlük! 
-         Tom az oltásokat megkapták? Orvos látta őket a születésükön kívül?
-         Igen,a kórházból hozták ide. Oltásokat meg valószínű kaptak mert még elég piros a válluk és mintha oltás helye lenne.
-         Mehetünk Bill?
-         Felőlem igen,de azt mondtad leméred őket a ruhák miatt.
-         Ja aha! – hoztam a mérőszalagot és már mértem is. – 50 cm. Meg is vagyunk!

Majd mi Billel elindultunk vásárolni. Amint kiléptünk a kocsimból egy csomó paparazzi támadott le minket.

-         Tom kik voltak a kis csöppségek?
-         Tom gyerekeid vannak?
-         Ki az anya!
-         Nem válaszolok semmire! Hagyjanak békén! Semmi közük hozzá!

Hál’ istennek a boltban már nem voltak ott. Szóltunk a biztonsági őrnek,hogy figyeljen. Egy csomó időt eltöltöttünk egy boltban,de sebaj Bill átérezte,hogy mi van amikor ő vásárolni megy.

-         Bill szerinted Micimackós vagy Hófehérkés legyen? Chris-nek Verdás vagy Thomas-os legyen?
-         Nem tök mindegy? Ugyse tudjak,hogy mi van rajta.
-         Bill! Neked mindegy,hogy vidd ki a bilit vagy idd ki?
-         Ööööö nem.
-         Na látod! Nekem sem ,hogy mit hord a gyerekem…. Szóval?
-         Legyen mindkettő! A pénz úgysem gond. Ráadásul cserélni is kell neki.
-         Bill tele vagyunk ruhákkal! Szerintem felét ki fogják nőni,mire arra kerül a sor. Na tök8. Tehát: ruhák kipipálva. Most menjünk a fürdető szerekhez.
-         Ott mi kell?
-         Öhm baba tusfürdő,a hajukra való sampon,baba olaj,törülköző,kád.
-         Tom,hogy a jó istenbe fogunk egy kádat cipelni?
-         Öcsi! A baba kádak műanyagból készülnek.
-         Ja ok!

                                                                                                      
                                                                                   *1 óra 30 perccel később*


-         Oké Bill. Még meg kell venni néhány dolgot nekik.
-         Jajj anyám! Még mi kell?
-         Öhm: Baba kocsi, kiságy, gyerek ülés amit 6 hónapos kortól lehet használni,baba komp,játékok,,játék láda,járóka. Ezeket,csak baba boltokban kapni. Majd még el kell menni szoba bútort rendelni,festéket,vagy tapétát venni, plusz még a házat biztonságossá kell tenni nekik.
-         OMG Tom! Ennyi hülyeség két csöppség miatt! Pl: minek neked festék? Minek kell biztonságossá tenni a házat?
-         Drága öcsikém! A festék a szobákra kell,mert te sem gondolhatod,hogy velem fognak lakni. Külön szobájuk lesz: a vendég szobákat alakítjuk át. A biztonság pedig azért mert nagyon sok számukra veszélyes tárgy van a lakásban. És ha mászni fognak,később járni akkor elérik őket és könnyen baleset lehet belőle.
-         Te honnan  szeded ezeket? Titokba talán ilyen könyveket olvasol?!
-         Igen képzeld olvasom őket. Mivel eddig csak annyit tudtam a gyerek gondozásról,mint te…….Megérkeztünk.

Itt is kb két órát eltöltöttünk,ami annak volt köszönhető,hogy nem tudtam pontosan,hogy milyen kéne nekik. Bill is próbáld segíteni,de ez nem nagyon vitt előrébb minket. Végül az eladó nő is bekapcsolódott hozzánk ,mivel látta,hogy Billel nem vagyunk egy hullámhosszon.

-         Elnézést segíthetek valamiben?
-         Öhm igen……
-         Kisfiúnak lesznek vagy kislánynak?.... Mik kellenek,látom elég hosszú a lista.
-         Egy fiúnak és egy lánynak. Ikrek.
-        
-         Hát….Bill?
-         Szerintem a naplemente,legyen,mert a szürke az olyan sötét,zárkózottabb lélekre utaló szín a kékes árnyalat pedig túl világos és könnyen koszos lesz.
-         Rendben akkor a sárga lesz!
-         Felírtam! A raktárból utólag kihozom a kíván darabokat. Mi a következő?
-         Kiságy. Amit már kis is szemeltem…Az lenne ott.
-         A fából faragott,lakozott?
-         Igen. Rendben, a következő dolog a gyerek ülések.
-         Mennyi idősek a csemeték? Csak hat hónapos kortól szabad ilyet használni.
-         Igen tudom. Még csak egy hetesek,de előre bevásárolok nekik.
-         Redben,itt a kékes szürkés árnyalatot tudom ajánlani ebből a fajtából. – mutatott egy elég puccosnak tűnő darabra. Nem,nem díszes,hanem inkább kényelmesnek látszott.
-         Olvastam,hogy olyanok a jók aminek állítani lehet a tartását. Ez olyan?
-         Igen. A babáknak a lehető legbiztonságosabb és legkényelmesebb.
-         Redben akkor ez lesz. A következő dolog a baba komp,ami megint csak megvan……az ott.

Majd még választottunk játékokat, és járókát is.  A pénztárnál pedig otthagytunk egy kisebb vagyont,de megérte. Innen már hazafelé vezetett az út mivel nem volt hely a kocsiban plusz már kezdett este lenni. A fürdetésnél pedig szeretnék ott lenni.

-         Tom még egy csomó cucc hiányzik!
-         Tudom! De azt majd holnap elintézzük,vagy azután. A szoba bútor és festék ráér.
-         Na végre itthon vagyunk! Annyira jól esne már egy forró fürdő!
-         Menny csak! Nekem még ki kell pakolni.

   *Bent*

-         Sziasztok! – Ketten Billel
-         Sziasztok ikrek! – anyu,apu – Hogy ment a bevásárlás? Minden megvan?
-         Nem, még egy pár dolog hiányzik,de azok már nem lét fontosságúak. Itthonról már eltudom intézni. Ma meg is rendelem őket. Bill segítesz?
-         Aha! Csak hadd fürödjek könyörgöm!
-         Persze menny csak. Fölviszem a cuccokat az emeletre.
-         Tom,halkan mert elaludtak. – Gordon.
-         Ok.  Nem voltak rosszak? Nem verték ki a hisztit?
-         Nem, tök jók voltak. Még mosolyogtak is. Csak egy kicsit lettek nyűgössek amikor nem tőletek kaptak enni. - anyu
-         Szerencséjük! Fölhívom Gustavékat.

-         Sziasztok! – összekapcsoltam a vonalakat.

-         Szia! – Gustav,Georg – Hogy bírod a két kis lurkóval? – Gustav

-         Köszi megvagyok velük. Azt akarom kérdezni,hogy lenne-e kedvetek segíteni berendezni a szobákat? Tudjátok ketten Billel nem sokra mennénk. Közben meg nem akarom,hogy itthon legyen a picik.

-         Ahm mikor kell segíteni? – Georg

-         Még nem tudom,mert még nem rendeltem meg a bútorokat és a festéket. Csak azért hívlak titeket,mert ha nem akartok segíteni akkor hívok szakembert a festéshez, én nem szarakodok vele egyedül.

-         Oké. Persze haver alap. Majd szólj ha kellünk.

-         Oké,meglesz. Sziasztok!

-         Sziasztok.

Majd letettük a telefont. Ezután felvittem 10 perc alatt a cuccokat az emeletre. Tudtam,hogy nagy feladat vár még ránk,mivel ki kell pakolni a szobákat,le kell kaparni a falakat,festeni kell, majd berendezni,de még a tárgyakat is össze kell szerelni. Kész áldás mondhatom. Eközben anyuék már leléptek,így én a laptop előtt ültem és nézegettem a bútorokat.

-         Bill szerinted ez a pink színű szett jó lenne?
-         Nem tudom,Tom szerintem kicsi. Nem azért mondom,de ha mindent be akarsz pakolni akkor nagyobb kell.
-         Ok,akkor ez? Ilyen van még krém színben is,meg kékben is.
-         Na ez már jó. És nem is kell akkor a másikon gondolkodnod,hisz itt van Chris-nek is. Legyen a pink és a baba - kék. A másik túl sötét.
-         Ok akkor megrendelem….. kész vagyok akkor nézzünk festéket. Fontos,hogy lemosható legyen,tehát ha ráfirkálnak le tudjam törölni.
-         Redben,mit szólnál Charlotte-nak egy eper színű szobához és rá festve hercegnőket,pillangókat? Chris-nek pedig a bútoránál egy árnyalattal sötétebb falhoz ráfestve Verdákat, labdát?
-         Öhm jó,de ki rajzolja meg a mintákat? Bill én nem akarok szakembert hívni.
-         Tom! Te anyutól örökölted a rajz tehetséged plusz itt van ő is. Ti ketten rajzolhatok. Nem?
-         Jó. Ez megoldható.

Az este folyamán még megbeszéltem anyuval,hogy jöjjön hercegnőket festegetni,mert én nem fogok. Na persze én és a hercegnő rajzolás. Azt sem tudom,hogy ki kicsoda az ilyen hülyeségekben. Így is meg fog gyűlni a bajom a verdás, fallal. Merthogy fogalmam nincs arról,hogy az micsoda. Gyanítom valami autó lehet. Anyu boldogan elvállalta a lányos szobát. Így az öcsikémnek és a két ’G’-nek marad a festés. Anyunak van  mindenféle festéke ami jó falra is,így megspórolom ezt.
A szoba festéket pedig 3-4 nap múlva hozzák ki házhoz,így akkor kezdhetünk is.
Most viszont megyek aludni mert hosszú napunk volt. Holnap pedig össze kell raknom egy pár dolgot,mert most itt van a szobámba az összes cucc egy halomban. Hjajaj hosszú lesz a holnap is……     


*Komit kaphatok?*
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése