2013. október 6., vasárnap

Apabőrbe bújt rocksztár

Sziasztok! Meghoztam a folytatást, amiben nagy változás elé néznek az ikrek.
Már csak EGY rész van vissza!
Jó olvasást hozzá! :D

 39.:  Változás

Az esküvő után a Karib szigetekre mentünk, és ott töltöttünk lét hetet, majd visszautaztunk Németországba. Úgy gondoltam, hogy az ikreim izgulni fognak még, de tévedtem; amint hazaértem már ugrottak is a nyakamba.

-         Képzeld apa! Sikerül, fölvettek! Pár év múlva nyugodtan szólíthatsz Dr. Charlotte Kaulitz – Trümpernek, ugyanis jogot fogok tanulni és ebből is doktorálok majd! – mondta ugrálva a lányom, aminek én is nagyon örültem
-         Gratulálok! Na és veled mi lesz fiam? – kérdeztem, mivel csak nem volt hajlandó elárulni
-         Felvettek a közgazdaságira! – válaszolta boldogan
-         Akkor neked is gratulálok fiam! Ezt meg kell ünnepelni! Mit szeretnétek csinálni? – kérdeztem vidáman, hisz nem mindennap veszik föl az ember gyerekeit az egyetemre.
-         Menjünk étterembe, ahol puccosan kihúzott háttal és elegánsan eszünk! –viccelődött Charlotte
-         Inkább menjünk egy sima étterembe, aztán bulizni egy discoba! – javasoltam
-         Na, de apa! Negyvenes éveid elején jársz, ráadásul most nősültél! Neked már öregek otthonában a helyed vén tata! – oltott Chris, amit persze poénnak vettem
-         Na, majd akkor mond ezt, ha ennyi leszel, mint én! – viccelődtem a fiammal

Ahogy én javallottam elmentünk egy étterembe, ahol tortát is rendeltünk, mivel ez egy különleges nap. Nem sokat időztünk ott mivel tudtam, hogy a gyerekeim inkább buliznának, mint velem lennének. De nem baj, ezt is el kell viselniük.
Mikor hazarétünk gyorsan átöltöztem, hogy mehessünk azonnal, de mint kiderült nem kellett volna kapkodnom, ugyanis csak Chris és én ültünk a kanapén TV-t nézve, mert a lányok még mindig készülődtek. Jó lenne egyszer megtudni, hogy mit művelnek a fürdőben ennyi ideig.

-         És mit tervezel csinálni diploma után? – kérdeztem Christ, ha már nem volt jobb dolgom
-         Nem tudom, egyelőre a diploma lebeg a szemeim előtt, még van időm eldönteni, hogy mit kezdjek utána. – mondta le sem véve a szemét a képernyőről
-         De most komolyan, semmi elképzelésed nincs? – néztem rá komolyan
-         Közgazdász leszek, ennyit tudok. – na, ezt megbeszéltük
Idő közben a lányok hajlandók voltak kijönni a szentélyükből, így kezdődhetett a parti time.
Természetesen kulturált discoba vittem őket, semmi illegális dolog; mág a végén kivágják őket a suliból, amikor még nem is jártak oda.

-         Apa, végig velünk fogsz maradni? – kérdezte Charlotte, enyhén utalva, hogy akár haza is mehetek
-         Nem, csak egy darabig, amíg meg nem bizonyosodom arról, hogy minden oké lesz itt. 
-         Rendben, mert az a srác nagyon szemezget velem és nem akarom, hogy azt higgye, hogy a barátom vagy.
-         Ezt most sértésnek vagy bóknak vegyem? – néztem hülyén Riára, aki csak nevetett rajtam

Az ígéretemet betartva nem sokáig maradtunk ott akadékoskodni, csak amíg elmondtam a lányomnak, hogy nem kell mindent elhinni a fiúknak, mire rávágta, hogy „apa, ügyvédnek készülök!”.  Na, most erre mit mondjak?
Megértettem, hogy mit is szeretne ezzel kifejezni, mivel tudom, hogy nem egy buta lányról van szó, ráadásul ott lesz Chris is.

A buliban:

-         Szia, Adam vagyok! – köszönt a lányomnak egy fiú
-         Szia, Charlotte! – mosolygott vissza a srácra
-         Ő a barátod? – bökött állával Chris felé
-         Nem, a tesóm!
-         Akkor, aki az előbb…..
-         Az apám volt! – válaszolt a fel nem tett kérdésre Charlotte
-         Azt a**** ilyen fiatalon az apád? Akkor, aki vele együtt ment el az anyukád? – érdeklődött tovább
-          Csak a nevelőanyám, az igazi az meghalt. És igen ilyen fiatalon….
-         Sajnálom az…
-         Nem kell, nem is ismertem. Na de beszéljünk valami másról!
-         Ünneplesz valamit, vagy csak discógatsz? – kérdezte Adam szemtelen vigyorral
-         Igazából ma reggel tudtam meg, hogy felvettek a jogi egyetemre, a bátyámat közgáz suliba, így ezt ünnepeljük.

Még sokáig elbeszélgettek, talán még egy jó ideig tették is volna, ha Chris nem mondja, hogy most már jöjjenek haza. Igazából jól is tette, mivel már elég késő volt.
Mint később kiderült Chris is összeismerkedett egy lánnyal, akit Cornéliának hívnak… 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése