2013. május 26., vasárnap

Apabőrbe bújt rocksztár

Sziasztok! Meghoztam a 26.részt is, amiben Bill randiáról lesz szó. Jó olvasás hozzá! :)

26.:  Ki lehet ő?

Reggel amikor felkeltem még csöndes volt a ház. Tekintve,hogy szombat volt, úgy gondoltam, hogy még mindenki alszik csak én keltem fel ilyen korán.
Mára nem terveztem semmit csak, hogy lemegyek a konditerembe meg futok egy kicsit. Tervemhez hűen el is indultam egy üveg ásványvízzel a kezembe amit még tegnap este raktam be a hűtőbe, amikor a fiam jött velem szembe.

-         Hát te?  - lepődtem meg
-         Futni voltam,de kiírtam a szobaajtómra. Minden szombaton és vasárnap megyek. Pénteken pedig konditerembe vagyok. – válaszolt
-         És én erről miért nem tudok? – kérdeztem
-         Mondtam csak te nem figyeltél rám valószínűleg. – mondta
-         Jó,de legközelebb szólj.
-         De te hova mész? – kérdezett vissza
-         Futni! Majd konditerembe. – furcsán nézett rám mikor ezeket kimondtam
-         Felőlem. – vont vállat

Miután letudtuk ezt a kis beszélgetést mind a ketten indultunk a magunk dolgára.
Úgy terveztem, hogy csak egy kis laza kocogás lesz,de ennek ellenére elég sokat futottam. Mikor hazaértem már mindenki fenn volt és csodálkozva néztek rám.

-         Most mi van? 36 évesen nem mehetek el kocogni? –kérdeztem
-         Nyugodtan de, ennyit? Reggel hétkor elmentél és most tíz óra van. Hol a jó Istenben voltál? Körbe futottad a várost? – nevetett Chris
-         Nem,csak jól esett futni így a tervezettnél kicsit tovább kocogtam.
-         Na jó, eddig én voltam a bébiszitter de mint tegnap mondtam nekem dolgom van. Nem akarom lekésni a randit. – Bill
-         De az nem este lesz? – kérdeztem
-         Sok dolgom van,tegnap mondtam, hogy el kell mennem még egy csomó helyre és nem fogok végezni estére. Ha nem érek oda időben meg sem fogom ismerni személyesen a lányt. – mondta komolyan    

Miután elmentem zuhanyozni, megreggeliztem és úgy éreztem, hogy tele vagyok energiával. Nem tudom,hogy mitől jött ez a hirtelen energia bomba, de biztos jól jön majd. Később a másik tervem szerint lementem a konditerembe és jól elfáradtam ott. 
Mikor hazaértem a hűtőn találtam egy kis üzenetet Billtől:

„Elmentem a randira, nem tudom mikor jövök, lehet, hogy csak holnap. Pizza van a hűtőben, Chris-nek el kellett mennie a barátnőjéhez, Charlotte szintén egy barátnőjénél van, azt mondták, hogy nem tudják mikor érkeznek haza. Vigyázz magadra. Bill”

Igaz még csak kora délután volt úgy döntöttem, hogy felhívom Gustavékat, hogy jöjjenek át bulizni vagy filmet nézni. 10 perc múlva csengettek.

-         Sziasztok! – köszöntem Gustavnak és Georgnak
-         Mi van, mindenki itt hagyott? – nevettek
-         Ne is mond! Na mit csináljunk? Van pia, DVD, popcorn, cola……
-         BULI!  - kiáltották egyszerre
-         OKÉ! – kiabáltam vissza

                                                        *Bill szemszöge*

Remélem szereti a rózsát. Izgulok, hogy most mi lesz, hiszen a bandában már mindenkinek van családja csak nekem nincs. Lassan itt az ideje, hogy elgondolkodjak rajta. Na de itt is van a lány.

-         Szia! – köszöntünk egymásnak
-         Jessie vagyok. – mutatkozott be
-         Bill. –mosolyogtam rá

A randin minden simán ment, nem gondoltam volna, hogy a dolgok ennyire egyszerűek lesznek. Sajnos egész idő alatt ott motoszkált bennem valami; mintha már láttam volna valahol ezt a lányt.
~ Na jó, Bill, állítsd le magad biztosan összekevered valakivel,  hiszen annyi lánnyal találkoztál már, biztosan csak egy rajongó, vagy csak volt. Nyugi Bill, nincs semmi gond, csak összetéveszteted valakivel, nem ismered, soha nem láttad őt. ~ nyugtattam magam

-         Mi baj? – kérdezte
-         Semmi,csak mintha láttalak volna már valamikor, de gondolom csak összekevertelek egy másik lánnyal. A munkám során sok női arcot láttam és meglehet, hogy hasonlítasz valamelyikre. Én sem emlékezhetek mindenre nem? -  vallottam be
-         Akkor jó, azt hittem, hogy gond van,mert percek óta csak bámultál magad elé. – mosolygott,de láttam, hogy valami mintha megrémítette volna, de nem tudom mi.
-         Nem,nincs semmi. – biztosítottam

A randi alatt még sokat beszélgettünk, de valahogy éreztem, hogy nem nagyon akar magáról beszélni,de nem kérdeztem rá, hogy miért nem.

-         És mond csak van családod? – kérdezte
-         Nincs,csak a bátyámnak van két gyereke.  – válaszoltam őszintén
-         Akkor gondolom, hogy teljesen boldog.  – nevetett
-         Hát, nem tudom, egyre több velük a gond, most nyolcadikosok és már nagynak érzik magukat, Tom, a bátyám pedig egyedül van velük, na meg én akire nem hallgatnak,mert szerintük én csak a jó fej nagybácsi vagyok. – mondtam
-         Tom elvált? – döbbent meg
-         Nem, sosem volt nős, a gyerekek anyja 14 éve meghalt, így Tomra maradt mindkét gyerek.
-         Ez szörnyű…..
-         Igen az,de ebbe nem szeretnék bele menni.  – mondtam ,hogy végre lezárhassuk ezt a fejezetét a beszélgetésnek. Nem szerettem erről mesélni idegeneknek, de mégsem mondhattam azt, hogy minden oké.
-         Érthető és bocs, hogy felhoztam. – szabadkozott
-         Semmi gond, de most mesélj magadról. – kérem tőle
-         Öhm….. mire vagy kíváncsi?  - ez jó lehetőség kikérdezni mindenről

Sokat beszélgettünk,de  még a randi végén is láttam rajta, hogy valami nagyon nyomasztja és bántja, de nem akarja elmondani, hogy mi az. Mintha félne attól, hogy valami olyan derül ki amit nem akar a nyilvánosságra hozni. 

                                                            *Tom szemszöge*

-         Milyen volt a randi? –kérdeztem reggel Billt
-         Jó, szuper, fantasztikus. – mondta mosolyogva
-         Akkor összejöttetek?
-         Aha, holnap fogunk találkozni,mert ma valami dolga van.
-         Akkor mi a baj?
-         Az, hogy olyan titokzatos, vagy mintha lenne egy olyan dolog az életében amit nem akarna elmondani nekem, amikor a családjáról kérdeztem alig mondott pár szót. Nem értem, én nyíltan beszéltem neki mindenről,de ő nem. Félek, hogy valami bajba keveredett. Ami a legdurvább valahol már láttam a randi előtt az tuti, és nem az utcán. Nem emlékszem rá pontosan, hogy ki ő, de tuti, hogy nem egyszer találkoztam vele régen. De vajon ki lehet ő?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése