2012. október 20., szombat

Apabőrbe bújt rocksztár

Sziasztok! Meghoztam a 11. részt is,remélem tetszeni fog! Jó olvasást! :)


 11.rész: Egyeztetések

Egy héttel később az öcsém már teljesen jól volt,mindent betartottunk,ahogy az orvos mondta. Két nappal ezelőtt Billnek vissza kellett menni egy kontrollra. Hál’ a jó Istennek semmit nem találtak,így teljesen felépült. Most már nem fájt neki a felállás és a nagyobb séták során sem kellett megállni.
Ma reggel úgy döntöttem,hogy elkezdjük megcsinálni a gyerekszobát,ha ráérnek a srácok és persze anya. 10 órára hívtam őket,mivel nem volt nekik programjuk,tudtak segíteni.

-         Akkor szerinte ma hordjuk le a régi bútorokat a pincébe a festékeket meg a szobához tartozó kellékeket hozzuk előre. -  én
-         Jó,de kipakoltál a szekrényekből? – Gordon
-         Nem volt bennük semmi. Vendég szobának használtuk őket. – Bill
-         Nagyfiam addig én mit csináljak? – anya
-         Uhh…. Vannak kisebb dolgok amiket előrébb kéne hozni,le kéne vinni a pincébe. Te és Bill csináljátok ezt. – én
-         De én miért? Tom már teljesen jól vagyok,nem kell félteni ennyire!
-         Nem baj,én nem szeretnék futni a kórházba,hogy valami bajod lett az emelgetés következtében.
-         Kezdjük a kisebb,könnyen elmozdítható bútorokkal,addig Simone és Bill elhordják a kis cuccokat. - Gustav

Majd ahogy megbeszéltük mentünk a szobába. Az öcsém leszerelte a TV-t,aminek anyu hozta a dobozát. Következőnek az éjjeli szekrényeket vontuk ki a forgalomból,közben anya megszabadította a szobát a függönytől és a szőnyegektől.

-         Na most fiuk szerintem először az asztalt vigyük le és utoljára az ágyat. – Georg
-         Nem kéne valamibe becsomagolni ezeket a dolgokat? Ugye tudod,hogy beleköltözik minden élőlény és megcseszheted a bútorokat?! – Gus
-         Tudom,majd eltakarítok rendesen csak hadd legyen már kész a szoba,mert a gyerkőcök is egyre nagyobbak és nem akarom,hogy megszokják az együtt alvást,franciaágyon meg nem hagyhatom őket egyedül,mert leesnek.
-         Akkor majd utólag a rendrakásnál? – apa
-         Igen. Majd ha kész lesz minden,az utómunkálatokat megcsinálom,csak ha elkezdenek mászni meg minden ne érje őket baleset.
-         Igen ez fontos dolog Tom. – anya
-         Na de dolgozzunk,mert sose leszünk kész még vissza van a másik szoba is. – Gordon

Az első szobával még fél óra múlva végeztünk. Közben felsírtak a kicsik,mentem megetetni őket. Anya szerint már bele is nőttem az apaságba,pedig én úgy érzem,hogy ebbe nem lehet. Hiába túl vagyok már a második „X” –en és már van két gyerekem. Bevallom nem így terveztem az életemet,úgy gondoltam,hogy csak harminc éves korom után lesz gyerekem,de nem jött össze.
Míg én etettem a többiek lehozták a kisebb bútorokat innen is. Utána beálltam segíteni,de akkora már csak az ágy volt vissza. Ami azt illeti nagyon gyorsan kész lettünk. Még csak délután 1 óra van.

-         Fiuk,szerintetek álljunk neki a fal lekaparásának? – én
-         Persze,legalább az egyikkel végezzünk. Holnap meg megcsináljuk a másik szobát is. – Gordon
-         Jó. Én is segítek amennyit tudok,holnap meg,megtervezem a mintákat a falra. – anya
-         Akkor kezdjünk neki. –én
-         De nem egyenetlen a fal sehol? – Georg
-         Nem,dehogy.  Tudod,jól,hogy ezt a házat mi kezdtük el építtetni pár éve. A 18. szülinapunkra készült el. Csak később költöztünk be. Profik csinálták az egész házat,így biztosan nincs semmi baja. – én
-         Akkor jó. – Gus
-         De itt van valami fal kiegyenlítő micsoda,azt mondák,hogy a kaparás után először ezt tegyük föl rá. Majd a színt amit akarunk.
-         Mennyi idő alatt szárad meg?
-         Azt mondta,hogyha nem vastagon kenjük fel akkor amíg a másik szobával is végzünk,ha meleget csinálunk akkor nagyjából hat óra alatt.
-         Akkor szerintem kaparjuk le a falakat,és holnap vakoljuk fel őket.
-         Akkor kezdjünk munkának.

Ezeket után már mentünk is falat vakargatni. Kész élvezet volt,hogy egyikünk sem érte el a tetejét,így mindenki csupa kosz lett.
Először Charlotte leendő szobájába mentünk amit nagyjából 3 óra alatt sikerült is lekaparni. Próbáltuk minél egyenletesebben kaparni,hogy ne kelljen vastagon felvinni a kiegyenlítő réteget,nem akartam napokig várni vele.  4 órakor úgy döntöttünk,hogy nekiállunk Chris szobájának is. Mindenki megizzadt,mire kész lettünk mindkét szobával. Holnap megint egy hosszú nap vár ránk,ami nem biztos,hogy zökkenő mentes lesz.
Mikor mindenki elment végre lezuhanyoztam és végre elterültem a kényelmes ágyamon,aminek felét az immár több mint egy hónapos ikreim foglalták el……… 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése