2012. október 12., péntek

Apabőrbe bújt rocksztár

Sziasztok! Meghoztam a 10. részt is, remélem tetszeni fog. Jó olvasást ! :)




10. Otthon,édes otthon

A reggel megint vizittel kezdődött,ahogy már megszoktam. Most is kint várakoztam,így volt időm gondolkodni. A fejemben összeszámoltam,összegeztem,hogy mennyi dolgom van otthon. A két kis csöppség szobáját még ki kell festeni,be kell rendezni,Billt kell ápolni,mert nem akarom,hogy megerőltesse magát és valami probléma legyen ebből. Hát mit ne mondjak,jól összejöttek a dolgok. Ráadásul a házat is rendbe kéne rakni,mert elég nagy a felfordulás a kicsik miatt. A gondolat menetemből a doktor szakított ki:

-         A testvére kitűnő állapotban van,így vizit után vissza jövök hozzá és megvizsgálom,jobban mint eddig. Ha minden jól megy hazamehetnek. Ha nincs belső vérzése akkor már nyert ügyünk van.
-         Rendben,addig mit csináljunk? Mennyi idő múlva jön?
-         Semmiképpen ne erőlködjön a fiú,és még ne pakoljanak,mert még nem biztos,hogy elhagyhatják a kórházat. KB egy fél óra múlva itt vagyok újra.
-         Jó,várjuk magát.

Majd bementem Billhez,aki most is az ágyban feküdt és olvasott.

-         Na mit olvasol öcsi?
-         Képzeld benn vagy az újságban. Találgatják,hogy milyen kisbabákkal járkálsz te mostanában.
-         Hat találgassanak,egyelőre semmi közük hozzá. Majd megtudják.

Majd utána nem sokkal jött is az orvos ahogy megígérte. Most nekem sem kellett kimennem,mert ez nem vizit. Így ott ültem a helyem és néztem,hogy mit csinál az öcsémmel a doki. Hát mondhatom nem volt valami szép látvány,láttam Billen,hogy néha fáj neki,hogy hozzá ér egy kicsit durvábban. 20 perc elteltével a doki végre felegyenesedett és:

-         Mindent rendben találtam,semmi komplikáció nem lépett fel,nincs belső vérzés sem. Megírom a záró jelentést és haza mehetnek. DE: semmi erőlködés,mivel még felszakadhat a seb,hiába nincs már ott a varrás,nem szabad idegeskednie mert ez is gátolja felépülésben. Nagyon sokat kell piheni,de nem szabad egész nap ágyban lenni és nem kell kiszolgálni mindennel. A éhes vagy szomjas ne vigyenek neki,majd ő. Kell egy kis mozgás. Látom,hogy szokott konditerembe járni,ezt most is ajánlom,de ne a legnehezebb gyakorlatokkal. Egy laza kocogás egy kis súlyemelés kezdetben megteszi. Később,mivel most még a hasi rész gyenge,lehet csinálni has izom gyakorlatokat. De mindent csak módjával,semmit ne erőltessen azzal csak ront a helyzeten. 
-         Akkor mi pakoljunk össze Tom.
-         Oké.

Majd kiment az orvos,mi elkezdtük becsomagolni Bill holmiját,majd az enyémet.

-         Bill te ne erőlködj majd én felteszem az ágyra a bőröndöket te pedig tűrd bele a ruhákat.
-         Sok van?
-         Nincs, csak a legfontosabbakat hoztam be. Nem akartam visszafelé annyit cipelni.
-         Jó,úgy látom kettő sport táska a te bőröndöd. XD
-         Aha. Nekem már ez is bőrönd na!
-         Nekem mennyi cuccom van?
-         Tusfürdő,hajkefe vagy mi a jó élet az,szemcerka, tükör,alapozó,szájfény,dezo, 10 póló és nadrág és fehérnemű. Más asszem nincs. Ja meg törülközők.
-         Jó akkor látom mindezt egy sport táskában és egy kézitáskában hoztad be nekem,így akkor külön tudjuk osztani. A sminket rakjuk a kézibe meg az ilyeneket,a tied is befér ide. A ruhákat a másikba.

10 perc múlva kész is voltunk mindenféle pakolással. A doktorúr is hamarosan megjött a záró jelentéssel,így mehettünk is.

-         Most haza? –Bill
-         Aha. Miért hova akarsz menni?
-         A kicsikért.
-         Ők otthon vannak anyuékkal.

10 perc elteltével haza is értünk. Gyorsan kivettem a két táskát a csomagtartóból,Bill pedig a kézitáskát vitte.

-         Sziasztok! – én,Bill
-         Helló! – két ’G’,anyu,apu
-         Hogy vagy Bill? Minden rendben? –anya
-         Igen,minden 100-as,és jól vagyok köszi.

Nem sokkal később elmentek a vendégek,így csak 4-en maradtunk. Jó volt újra látni a gyerekeket,kezemben tartani őket. Bill is felvette a kislányt,de csak leült vele. Tudta,hogy pihennie kell,nem erőlködhet. De hát csak nem nehéz neki 4 kg.

-         Bill,mennyire vagy jól? Őszintén légy szíves.
-         Hát még néha fáj a hasam és a fejem,de amúgy minden szupi. Miért?
-         Mert meg kéne csinálni a gyerek szobákat,ez így nem jó,hogy velem alszanak. Meg fogják szokni így nem marad magánéletem. Legyenek csak külön.
-         Hát apróbb dolgokat tudok segíteni,de azt még ne várd,hogy kifestem a magasabb részeket.
-         Nekem már az elég ha a mintákban tudsz segíteni. Anyuval szépen kifestitek őket. Tőlem ne várjátok,hogy hercegnőket festek.
-         Tőlem holnap is kezdhetjük.
-         Nem,ezen a héten csak pihenj,majd jövő héten talán. Kicsit kimerültem én is a kórházban.
-         Azt gondoltam. Nem egy leány álom ott bent feküdni.
-         Na mennyünk aludni,késő van.
-         Oké,szia bátyus.
-         Szia öcsi. Ha bármi baj van szólj nyugodtan.
-         Jó.

Ezek után már dőltem is az ágyamba és elaludtam,ki tudja még mit tartogat a holnap………

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése