2020. február 16., vasárnap

Dirty Work

Sziasztok! Mivel nagyon hosszú volt a kihagyás úgy gondoltam, hogy két részt is közzéteszek. Jó olvasást hozzá! :)



7.: Elmélkedések

A nap további részében tovább gondolkodtam a dolgokon, de nem jutottam semmire. Egyszerűen megakadtam ott, hogy lehetséges, hogy hibát követek el. Amit nagyon nem szeretnék, mert egy ártatlan embert nem fogok megölni, csak egy fatális tévedés miatt.
Reggel, amint felkeltem elkezdtem megszervezni a fejemben az akciót. Elhatároztam, hogy nem tökölhetek tovább, mert a megbízóm nem fogja jó szemmel nézni és a végén valami csavart tesz a dolgaimba és nem szállhatok ki. Pedig nekem már elég volt ebből az értelmetlen gyilkolásból.
Akkor is meg fogom csinálni az akciót, ha életem legnagyobb baklövését is követem el ezzel. De a családom és a barátaim biztonsága érdekében meg kell tennem. Az tudom, hogy én soha nem leszek teljes biztonságban és mindig résen kell majd lennem az elkövetkezendő tizenöt - húsz évben, de legalább nem állnak bosszút a szeretteimen. Már akik maradtak nekem.
Sajnos rengeteg barátot elveszítettem magam körül. Persze nem haltak meg csak elköltöztek vagy egyszerűen nem tartanak méltónak arra, hogy a barátjuk legyek, mert ők már a „felső körökben” mozognak. Van, aki menő ügyvéd lett, bankár vagy esetleg valami vállalati nagyfőnök. Részben megértem, hogy nem kell nekik egy egyszerű árufeltöltő barát, részben pedig mélységesen elítélem őket, mert soha nem hallgattak meg és soha nem lehettem velük olyan viszonyban, mint Gustavval vagy Georggal. A srácokkal még gimiben ismerkedtem meg. Akkoriban még nem voltam ennyire mélyen ezekben a dolgokban, sőt leginkább nem is voltam benne, csak tizenhét éves koromban kezdtem beszerveződni az alvilági dolgokba. Mondjuk akkor még „csak” a kábítószer bizniszben voltam benne, mert a főnök nem engedte, hogy ennél mocskosabb dolgokban benne legyek a korom miatt. Nem akarta, hogy kiskorúként öljek. Pedig nagyon jól tudta, hogy kiválóan tudom forgatni a fegyvereket és érdekelnek is. Tulajdonképpen akkoriban még úgy gondoltam, hogy a gimi után belépek a katonasághoz és ott fogom szolgálni a hazát. Mesterlövész akartam lenni, mert szerettem a titkos bevetéseket és azt, ha nem kellett közel mennem az ellenséghez. Most ezt úgy mondom, mintha lettem volna katona valaha is, pedig az az igazság, hogy soha nem voltam, maximum az alvilág katonája. De akkor még nem kellett fegyvert használnom, csak amolyan biztosítékként volt nálam, ha valami történik a „frontvonalon” akkor meg tudjam védeni magam. De soha nem használtam erre a célra. Eddig csak pénzért öltem és semmi másért.
Visszakanyarodva, Gustavval és Geroggal még a gimiben találkoztam. Én első éves voltam, ők felettem jártak, de hamar egymásra találtunk zenének köszönhetően. Mind a hárman zenélni akartunk és a magunk útját járni, ezért alapítottunk egy zenekart, ami nem volt hosszú életű, mert az érdeklődésünk más irányba vitt minket. Ennek ellenére a barátságunk megmaradt és azóta is a legjobb haverok vagyunk. Nekem is mondták, hogy költözzek hozzájuk és éljünk együtt hárman, de nekem teljes mértékben megfelelt apámnál.
Na, igen. Amikor családról beszélek, akkor csak apámat értem alatta. Az apai nagyszüleimmel tartam a kapcsolatot és velük minden oké, de az anyai oldalon megszűnt minden kapcsolat. Sőt, nem is volt soha. Anyámról meg ne is beszéljünk. Ő lelépett a születésem után. Gyakorlatilag utoljára az ötödik szülinapomra írt egy pár sort és azóta semmi, de soha nem láttam őt. Mintha nem is létezne. Amikor kicsi voltam és készültünk az oviban vagy az iskolában az anyák napjára szomorú voltam és nem értettem, hogy nekem miért nincs, de lassan beletörődtem és mára már nem is érdekel ez az egész. Persze, fáj, hogy nem is érdeklem és még csak meg sem keresett a majdnem harminc év alatt, de ez van. Mostanra már nem teszem fel a kérdést, hogy miért. Egyszerűen csak megtanultam elfogadni, hogy nincs itt és nem is lesz. Elfogadtam azt a tényt, hogy saját anyámnak nem kellettem soha. Bár apám azt állítja, hogy nem érti mi történt, mert ő egyszer csak kilépett az életünkből, én úgy gondolom, hogy tud valamit, csak nem akarja elmondani. Én pedig nem firtatom. Túltettem magam rajta. Bár egyszer, csak egyszer az életben szeretnék találkozni az anyámmal és megkérdezni tőle, hogy miért tette. Hogy miért nem kellett neki. Mi oka volt annak, hogy alig pár napos koromban lelépett és egyedül hagyta apámat, aki megpróbált megtenni értem mindent, amit csak tudott. Nem tudom, hogy mit hoz a jövő számomra, de ha egyszer lesz családom, akkor abban biztos vagyok, hogy soha, de soha nem fogom elhagyni őket semmi pénzért. Ezért is akarok véget vetni ennek az életnek. Tudatában vagyok annak, hogy ha kiderülnek a tetteim, akkor valószínűleg életfogytiglanit kapok, de a lehető legkörültekintőbben próbálok tenni mindent, hogy ne bukhassak le. Mostanra sikerült annyit félretennem, hogy vehetek egy kisebb házat és viszonylag jól meg is élhetek a tanulmányaim befejezéséig, de óvatosnak kell lennem, hiszen árufeltöltőként nem nagyon lehet megtakarításom. Minden egyes kis apró részletre figyelnem kell, ha nem akarok lebukni.
De a mostani legfőbb feladatom kideríteni, hogy ki az a Bill Kaulitz valójában. Miért veszélyes? Mit tett? Nem. Nem szabad gondolkodnom. Meg kell terveznem a kiiktatását. Holnap megtervezem és utána végrehajtom. Ez az utolsó megbízásom és nem cseszhetem el a hülyeségeimmel. Cselekednem kell. Nem gondolkodni, hanem tiszta és gyors munkát végezni. Gyerünk!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése