2020. február 16., vasárnap

8 év

Sziasztok!
Huh, már jó régen volt bejegyzés, de nem tűntem el! Csak sok minden jött közbe és nem volt időm írni. De most, mielőtt érkezne a következő rész: eltelt egy újabb év a blog életében, így újra szülinapot ünnepel. Immár a nyolcadik éve, hogy kisebb - nagyobb szünetekkel, de szerkesztem ezt a blogot. Nem szeretném hosszúra nyújtani, de azért idén is elhoztam Nektek az évi összegezést, ami számomra is egy jó visszajelzés.
Na, de nézzük is a számokat!

Eddig 33.480 megtekintés volt a blogon, ami szertinem nem annyira rossz, főleg, ha azt nézzük a Tokio Hotel egy eléggé megosztó zenekar volt és még most is az.

Eddig három történetet fejeztem be, illetve a negyediket elkezdtem. Tudom, hogy ebből lehett volna több is, de az az igazság, hogy a blogolásra én még mindig csak hobbiként tekintek és nem akarom háttérbe szorítani a valós és fontos dolgaimat ezzel szemben. Szeretem csinálni, mert kikapcsol, de az idő véges és nekem a lényeges dolgokra kell koncentrálnom. De abban is biztos vagyok, hogy még egy jó darabig nem hagyom abba.

Mivel mostanában nem voltam túl aktív úgy gondolom, hogy kellene néhány szót ejteni a jövőről...

  • Mindenképpen folytatni fogom a Dirty Work c. történetet, még akkor is, ha csak néha tudok írni
  • Megpróbálok minél több részt hozni és rendszeresebben, de nem ígérek semmit
Ennél több konrkétumot nem tudok és nem is akarok írni, mert nem szeretnék felelőtlenül ígérgetni olyan dolgot, amit nem tartok be. De az első pontot mindenképpeb megtartom, mert nem szeretem a befejezetlen dolgokat, főleg ha a sajátomról van szó.
De most jöjjön az, amiért létrejött a bejegyzés. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése