2017. június 18., vasárnap

Magyarázat és Szülinap

Sziasztok!
Tudom, hogy nincs igazán jó mentség erre a majdnem fél évre, de most mégis megpróbálkozom vele.
Szóval, jelenleg végzős vagyok / voltam. Ki, hogy értelmezi ezt a helyzetet, így érettségi végén. Ez még önmagában nem lenne mentség, hiszen nagyon sok végzős van, aki blogot is vezet, és mégis tud tanulni mellette, viszont nekem
ez  most nagyon sokat számított, hiszen ebben az évben alapoztam meg talán -neme akarok nagy szavakat használni, de - az életemet.
Az első félév még "gyerekjáték" volt, főleg a második félévhez képest. Onnantól kezdve, hogy kézhez kaptuk a félévinket meg sem álltunk, folyton valami dolgunk volt. Táncpróbák, szalagavató, továbbtanulás, dolgozatok, tételek; azt hiszem inkább nem sorolom tovább. Egyszerűen annyi minden összejött a gimi utolsó félévére, hogy sem időm, sem energiám, se kedvem nem volt blogot írni. Sokszor este értem haza, utána még nekiálltam a másnapi tanulnivalónak, aztán végén csak beestem az ágyamba és elaludtam. Ráadásul ezek közben még készültem az angol nyelvvizsgámra, az emelt angol és töri érettségire, ami így egyben megterhelő az embernek. A végén már mindenhol angol szavakat és évszámokat láttam. Ezért (is) jobbnak láttam, ha nem írok, amíg le nem csitulnak az érettségik. Még ugyan nem vagyok túl a dolgokon, mert vissza vannak a szóbelik, de ezután újult erővel fogok nekivágni az írásnak.
Először is terveim szerint hamarosan befejezem a Schrei -t, így esedékes lesz egy design csere is, ami csak annyit von maga után, hogy egy, maximum két napig senki számára nem lesz látható a blog, de erről még tájékoztatni foglak titeket a Schrei utolsó részeinél. Ezután, ha minden igaz július elsejétől újabb történet indul és a nyár beköszöntével nem kell majd ilyen sokat várnotok egy-egy részre. :)
A cím második része a szülinap szó. Igen, február 15.-én a blog öt éves lett, így szeretnék köszöntet mondani Nektek, hiszen nélkületek nem sikerült volna ez az öt év. Most nem szeretnék belemenni a szokásos statisztikákba, amit ilyenkor szoktam csinálni, de köszönöm a több, mint 26 ezer kattintást, ami ezidáig összegyűlt; remélem lesz ez még többszöröse is a mostaninak. :)
 ellenére is magas látogatószámot. Örülök, hogy még így sem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése