2017. június 29., csütörtök

Schrei

Sziasztok! Iszonyú sok kihagyás után végre itt a legújabb Schrei rész, amihez jó olvasást kívánok! :)

34.:Tárgyalás után


Miután elindultunk haza Bill egyszerűen nem bírta befogni a száját. Folyamatosan arról magyarázott, hogy neki mennyivel jobb lesz nálam, mint az anyjánál és nem érti, hogy miért nem jött el előbb. 

-          Bill, ugye tudod, hogy anyád mindig a legjobbat akarta neked, csak hát Robert nem volt épp jó választás számára.
-          Chh, ha jót akart volna, akkor hitt volna nekem és nem Robert párját fogja végig. És még most sem fogja otthagyni, pedig már engem is elvesztett.
-          Erre nem tudok mit mondani fiam.

Igazából nem is akartam. Egyszerűen meguntam Leona játszadozásait az évek alatt és fejben totálisan igazat adtam Billnek, de azért mégsem lázíthatom az anyja ellen. Sérülékeny még ez a helyzet ahhoz, hiszen még 15 napja van Leonának a fellebbezésre, amiből talán következik, hogy meg is teszi és ebben az esetben nem szeretném elveszíteni a fiamat, akit most kaptam vissza.
-          Most nem haza megyünk? – nézett furán Bill amikor nem kanyarodtam be az utcánkba
-          A cuccaid nem kellenek? – nevettem miközben a fiamra pillantottam
-          Ja, de szükségem lesz rájuk, hacsak nem veszel nekem újakat. – szép próbálkozás, mondhatom
-          Még csak az kéne. Kifosztasz a vagyonomból a végén.
-          Ajj….

Ezek után már csendben zsörtölődött, amiért nem kap új ruhákat és egyéb kacatokat. Én pedig szórakozottan vezettem Leonához, aki már idegesen várt ránk a kapuban. Mondjuk, én sem örülnék, ha 15 év után elvennék tőlem a fiamat, de ő választotta ezt. Ha otthagyta volna Robertet, akkor talán nem mentem volna bele ebbe az egészbe, hiszen ez csak Billnek volt rossz.

-          Remélem boldog vagy Tom! – üdvözölt Lee a kapuban
-          Ne kezd, oké? Nem én akartam, hogy ez legyen, hanem te.
-          Szerinted én akartam? Bill egy nap közölte, hogy hozzád költözik én meg azt sem tudtam, hogy mi van.
-          De ahogy látom még mindig nem sikerült megszabadulnod a kis féregtől. Esetleg hívjak neked egy rágcsáló-írtót? – persze itt Robert céloztam, aki most biztonságos távolba volt tőlem és meg se szólalt
-          Vicces vagy! – Leonán látszott, hogy mindjárt felrobban, annyira ideges volt
-       Bill, légy szíves pakold össze cuccaidat s menjünk. Nem szándékozom anyád és a féreg közelében tölteni sok időt. Anyád még oké lenne, de a másikat nem bírom elviselni.
-          Nem akarsz segíteni? Mennyit pakoljak és mit? Mi fér be? – persze lelkes volt, mert végre nem kellett a mostohaapja képét bámulnia
-          Ruhákat, tancuccokat és egyéb kis kacatokat hozz most, aztán, majd ha itt maradt valami fontos, akkor visszajövünk érte.
-          Okéééééé – a szó végét annyira elnyújtotta, hogy az már fájt

Persze Billnél a gyors pakolás azt jelentette, hogy mindent beszórt a bőröndökbe és dobozokba, de úgy, hogy konkrétan még a kocsi hátsó ülései is megteltek, nem csak a csomagtartó. Mondjuk így is órákat vett igénybe a folyamat, mivel közöltem a fiammal, hogy normálisan pakoljon el, mert nem vagyok hajlandó mindennap ide járkálni, mert itt hagyott egy pár cipőt.
-          Kész vagyok! – állt meg előttem büszkén egy hátizsákkal a hátán és kettővel a kezében
-          Végre! Azt hittem már itt alszol egy éjszakát nosztalgiából. – mondtam mosolyogva, miközben átvettem tőle a táskákat

Miután elköszöntünk és biztosítottam Leonát arról még egyszer – a mai nap vagy századszorra -, hogy Billt akkor láthatja, amikor csak akarja, kivéve, ha Robert ott van, elindultunk haza. Miközben vezettem elkezdtem felvezetni Billnek a témát, miszerint nálam egy kicsit másképp lesz minden, mint Leonánál.

-          Apu, legalább addig hagyjuk, amíg haza nem érünk.
-          Oké, de akkor meg fogjuk beszélni, mert muszáj lesz valami rendszerességet vinni az életbe és az enyémbe is.
-          Nagyon fel fogom borítani a napjaidat? – kérdezte félve Bill
-      Nem annyira, mert konkrétan ellátod saját magadat, nekem csak figyelnem kell rád, viszont amikor iskolába leszel én tudok dolgozni.
-          Hogy hol leszek?
-      Miért szerinted csak egész nap otthon leszel és tévét nézel? Iskolába fogsz járni és három éven belül le fogsz érettségizni, azután pedig csak remélem, hogy felnősz és egyetemre jársz vagy legalább egy olyan szakmát választasz magadnak, amivel kamatoztathatod a tehetségedet.
-          De…..
-          Nincs semmi de! Nézd, ha ezen akarsz vitázni, és ha azt hiszed, hogy hagylak elkallódni, akkor nagyon tévedsz.

Persze tisztában voltam azzal, hogy Billt nem lesz könnyű a helyes útra terelni, mert ő már megszokta,hogy mindig az van, amit ő akar és senki nem szól bele az életébe. Az is lehet, hogy Leona hagyta Billt, de én nem fogom, mert már láttam, hogy hova süllyedt, viszont az is tudom, hogy alapjában véve egy nagyon normális és intelligens srácról beszélünk, aki talán örökölt valamit az apja zenei génjeiből.
Amikor megérkeztünk a lakáshoz Bill egyből kiszállt az autóból és rohant befelé. Pedig nem is olyan régen el akart szökni konkrétan. Hmm, érdekes.

-          Na, akkor pakolj ki a szobádban, én addig csinálok valami ehetőt. Mit szeretnél enni? Dobjak össze egy kis spagettit? 
-          Aha, az jó lesz. – mosolygott Bill, miközben felvonult a cuccaival az emeltre
-          Bill, könnyebb lenne, ha egyszerre csak egy bőröndöt vinnél fel!

Persze tudtam, hogy ez még csak a kezdet és még hosszú út vezet a végéig, de hiszem, hogy a fiam egyszer majd megérti, hogy miért hozok olyan döntéseket, amik neki nem tetszenek vagy esetleg most rosszak a számára.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése