2012. november 23., péntek

Apabőrbe bújt rocksztár

Sziasztok! Meghoztam a 13.részt is,remélem tetszeni fog.

13.: Az első szülinap

Ma van szeptember 2.-a. Tegnap Bill és én betöltöttük a  22-et. Nem csaptunk nagy bulit,csak egy szolid koccintás és egy kis sztorizgatás,pezsgőzés na meg persze egy csöpp buli. Hát mit ne mondjak,nem így terveztem a 22. születésnapomat. Féktelenül tombolni,inni,csajozni akartam,de vannak kötelességeim a gyerekeim felé,nem halaszthatom el az apai teendőimet.
Ma pedig az ikreim első szülinapja van. Bár pár év múlva úgysem fognak emlékezni erre,azért meg kell adni a módját ennek is.
Korán reggel felkeltem és elmentem a tortáért amíg Bill vigyázott a kicsikre. Még jobban oda kell figyelni mert nemrég már elkezdtek járni és a már náluk hagyománnyá vált pakolást nem hagyták abba.
Mikor hazaértem Bill Charlotte-nak gügyögött valamit,valószínű ez Bill nyelven volt,egy szót nem értettem belőle.

-         Bill,megfürdetem a kicsiket,te addig díszítsd ki a házat,a tortát rakd olyan helyre ahol egyik sem éri el.
-         Oké,te meg ne hétköznapi ruhát adj nekik. Szép csinosnak kell lenniük az első buliukon.
-         Engedd majd be a többieket,lehet,hogy egy kicsit sokáig fog tartani.

Nem hívunk nagy tömeget,csak a család közeli barátait. Nem akarok nagy cécót csinálni,hátha megijednek a picik.
A szobámban először Chris fürdött meg,mert ő álmosnak bizonyult,de a végére kiderült,hogy csak álca volt. Caharlotte kicsit nyugisabbra vette a figurát,így vele hamarabb kész lettem. Mindkettőjükre fehér ruhát adtam,bár tudtam,hogy bepiszkítják.
Amikor leértem a konyhába karjaimban a kicsikkel,ott voltak vendégek. Gyors köszönés után jöhetett a kajálás,ami csak egy szolid vega kaja volt. Bill és én ugye vegetáriánusok vagyunk,így otthon,legalábbis nálunk nincs hús az asztalon. De az ikreim ettől függetlenül nem lesznek vegák. Tudom,hogy nekik kell a hús.
Étteremből rendeltük az ebédet,nem akartunk koszt csinálni a konyhánkban.
Miután leszedtük az asztalt jöhetett a torta is; egy hercegnős és egy verdás. Gyertyát is nyújtottunk,de az elfújást Billel oldottuk meg. A kicsiknek csak kis szeletet adtam,nem kell,hogy sütivel lakjanak jól.

-         Amúgy ki fog megenni kettő tortát? – apu
-         Nem tudom,Bill ötlete volt,én végig egyet akartam.
-         Ne mond,hogy Chrisnek tetszett volna a hercegnős hülyeség.
-         Mondtam,hogy egy egyszerű sima torta kell.
-         De az túl normális.
-         Miért van neked kifogásod a normális ellen mindig?
-         Azért,mert nem hozzám való.
-         Ajj….
-         Öhm, nem akarom megzavarni az eszmecserét,de a kissrác beletenyerelt a torába. – Gustav
-         Nem baj,majd megeszi a kezéről. Szal….. –folytattam volna de megint félbeszakítottak
-         Szerintem nem megenni akarja,hanem a nővére arcára kenni. – Georg
-         Atya ég. Tom csinálj már valamit,ezek összekenik egymást! –Bill
-         Ne sipákolj már! Nem lesz tőle bajuk. Majd lemosom róluk. Semmi gond,van víz.
-         De!!! – Bill
-         Fiam,a bátyádnak igaza van,nem fog megállni az élet egy kis arcra kent tortától. – anyu
-         Mindegy,hagyjuk. 

Nem sokkal később már el is mentek. Elkezdtem rendbe rakni a konyhát,mert hát a két kis lurkó után van mit takarítani. Ekkor csöngetett valaki,de be is jött,nem kellett ajtót nyitni.

-         Szia Tom. Mit csinálsz? –Andy
-         Takarítok. Mi újság?
-         Hát jó régen nem találkoztunk. Majdnem két éve. Mi történt veled mostanság? Képzeld szárnyra kapott egy olyan hír,hogy gyerekeid vannak.
-         Tudom. Ez nem pletyka hanem tény.
-         MIVAN???
-         Pontosan ma egy éve apa lettem. Mi ebbe olyan hihetetlen?
-         OMG! Miért nem hívtál fel azonnal? Tényleg,hogy van Stella?
-         Haver majdnem két éve,hogy szakítottam vele.
-         De azért jól van? Szoktatok beszélni?
-         Ajj…… Ma egy éve,hogy meghalt.
-         Ez….ez komoly?
-         Igen. Azért vannak nálam a gyerekek is.
-         Sajnálom haver. Hogy hívják őket?
-         Chris és Charlotte. Amúgy már nem hiányzik,hisz majdnem két éve,hogy elhagytam…… Charlotte tedd le a tányérat.
-         Na mi van takarítónőnek készül a gyerek?
-         Remélem nem. Ja kérsz valamit?
-         Nem köszi. Mi volt itt? Torta,fura kaja…. Ja és Boldog szülinapot utólag is.
-         Köszi. Szülinapi buli volt. Nem nekem,hanem a kicsiknek.
-         1 nap van köztetek?
-         És 21 év.

Andy nem sokat volt nálunk mert csak beköszönni jött. Este volt mikor mindennel végeztem így mentem is lefeküdni…………..        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése