2015. szeptember 30., szerda

Schrei

Sziasztok! Meghoztam az új részt, amihez jó olvasását kívánok! :)

 19.: Őszintén


Reggel a vizit után kaptunk reggelit, ami még viszonylag ehető volt. Mondjuk, nem tudom, hogyan mérik az adagokat, de azt biztos, hogy nekem kevés volt, de szerintem Billnek is, pedig ő nem eszik sokat.

-          Bill, nem akarsz beszélgetni egy kicsit? Mármint szerintem tegnap nem a teljes igazságot mondtad el. – néztem rá komolyan az ágyamról
-          Apu, ha a rendőrséggel is beszéltem, akkor elmondok mindent, részletesen, ahogy tudni akarod. Csak először a rendőrökkel hadd dumáljak, mert nem szeretnélek belekeverni a dolgokba.
-          Elvileg ma jönnek, mert tisztázni akarják veled a helyzetet; de ennél többet nem mondtak. Bill, remélem nem csináltál hülyeséget annyira!
-          Az mentség, ha kényszerítettek rá? Mármint….
-          Bill, ezt mindenképpen mond el! Mindent, ami szerinted kell, de még azt is, ami nem olyan lényeges, mert sose lehet tudni! Az a lényeg, hogy magadat próbáld menteni minél jobban, próbáld rájuk terelni a dolgokat, persze elmaradhatatlan, hogy te is benne legyél, hiszen nem véletlen vagy most itt.  Most csak ennyit tudok segíteni, mert nem mondasz többet.
-          Tudom, de hamarosan mindent tudni fogsz!

Örültem, hogy végre kezdett megbízni bennem, mert eddig nagyon távolságtartó volt velem szemben.  Soha nem osztott meg velem semmit, mintha titkolt volna valamit, de most azt láttam, hogy meg fog nyílni előttem. Talán belátta, hogy nem akarok rosszat neki, csak az ő érdekeit szolgálom.

-          Jó napot, a rendőrség szeretne beszélni a fiúval!  - jött be az egyik nővér
-          Jó, csak nyugodtan! – mosolyogtam rá kedvesen
-          Jó napot! Szeretnénk néhány kérdést feltenni a fiúnak, ha lehet!
-          Persze, nincs semmi akadálya! Én bent maradhatok ugye? – nem akartam magára hagyni a fiamat
-          Itt maradhat, de nem szólhat bele! Egyébként itt van a telefonja, visszahoztam, a hanganyagot pedig lementettük róla. Hasznos információkkal szolgált ez a pár perces felvétel! Szóval, Bill, még mielőtt elkezdenénk, mondanám, hogy nem muszáj beszélned, illetve amit mondasz felhasználható ellned; jól gondold át minden szavadat! Azt első kérdésem pedig: hogy kerültél bele ebbe a társaságba?
-          Anthonyval egy suliba jártunk és én akkor szakítottam a barátnőmmel, ezért magam alatt voltam, amit Ant meglátott és azt mondta menjek vele. Én pedig követtem őt, és csináltam, amit mondott, főleg miután leitatott. Később jöttem csak rá, hogy valójában valami kábszert adott.
-          Mit csináltál, amikor rájöttél erre?
-          Elmentem onnan, mert nem akartam belekeveredni, ráadásul akkor nem tudtam, hogy már ezzel pácban vagyok. De aztán Ant másnap követelte a pénzt, amit rám költött, amit oda is adtam neki, mert úgy gondoltam, hogy akkor békén hagy, de észrevettem, hogy hiányzik az a valami, amit adott, így visszamentem, de nem volt pénzem kifizetni.
-          Ezért vertek meg?
-           Igen, azt mondták, hogy vagy dillerkedem vagy fizetek, de persze nem akartam még jobban belekeveredni, ezért nem csináltam egyiket sem.

Még jó pár fura kérdést tettek fel a fiamnak, amikre kivétel nélkül válaszolt, bár én még mindig azt éreztem, hogy elhallgat valamit a rendőrök elől is és én sem fogom megtudni, viszont nem szóltam semmit, mert nem akartam bajt.  A kapitány minden lehetséges szemszögből megközelítette a helyzetet, próbált rájönni arra, hogy hol hazudik Bill, mert gondolom, nem egyezik a történetük Anthonyval, aki legszívesebben mindent Billre kenne.
A végén azért a góré is megjegyezte, hogy valami nem százas ebben a történetben.

-          Bill, nézd, ha nem mondod el az igazat, akkor még nagyobb bajba kerülsz! Azért kérdetem rá egy dologra ennyiszer, mert egyáltalán nem egyezik a két vallomás. Viszont annyi elárulok, - bár nem szabadna-, hogy eddig a bizonyítékok a te malmodra hajtják a vizet, bár ez könnyen megváltozhat, úgyhogy ne bízd el magad!
-          Nem hazudok, nem lenne értelme, hiszen vagy megtalál a bandája, vagy én leszek büntetve. Igazat mondtam, minden kérdésre!

Láttam a rendőrön, hogy nem nagyon hinne Billnek, ha nem lennének bizonyítékok Anthony ellen, mondjuk, ha bebizonyosodik a fiam ártatlansága már nekem jó, persze tudom, hogy valamilyen szinten Billt is megbüntetik, mert tehet erről a helyzetről, de Anthony rosszabbul jár.
Miután elmentek a zsaruk bejött egy nővér, hogy Bill mennyen vele és én is, ha akarok. Na ez megint jó lesz…..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése