2014. október 24., péntek

World behind my wall

Sziasztok! Meghoztam az új részt, amiben Bill Gordont helyettesíti.Jó olvasást hozzá! :)

 24.: Apám szerepében


Ez a nap sem telhetett el munka nélkül. Jó, persze a Tokio Hotelnél is kellett dolgozni, de ott volt valamennyi szabadságom is.
A telefonom idegesítő hangjára keltem, de ezúttal SMS-em jött.

„ Bill, ma jönnek szülők gyerekekkel és egy suli kritikus, be kellene mutatnod nekik az iskolát. Én nem leszek bent, Berlinbe kell mennem. Csak beszélned kell a helyről meg ilyenek. Az összes papír az asztalomon van. Sok sikert! „

Marha jó. Felhívtam Gordont, tisztáztam vele, hogy pontosan mit is kell csinálnom, mert számomra egy-két pont nem volt érthető.
Ezek után felöltöztem, majd kajáltam.

-          Tom én elindulok, majd gyere! – kiabáltam föl az emeltre a bátyámnak
-          Oké, nekem nem sürgős beérni.

Az autóban azon gondolkodtam, hogy miért nekem kell csinálnom. Tom mindig jobb volt az ilyenekben, én bele fogok kavarodni az egészbe. A bátyám mindig érthetően, egyszerűen és viszonylag tömören elmondta, hogy a dolgokat velem ellentétben, mivel én mindig túlmagyaráztam mindent. Interjúkon is az volt a baj, hogy egy egyszerű hogy vagy (?) kérdésre is egy regényt mondtam el. Mindegy, talán sikerülni fog.
Mikor beértem volt egy kis időm, hogy összeszedjem magam. Kimentem a mosdóba, ahol megmostam az arcomat hidegvízzel, hogy lehiggadjak, majd elmentem Gordon irodájába, ahonnan elhoztam a papírokat. Ezután a tanári szobába igyekeztem, ahol már tudták, hogy én fogom helyettesíteni apámat.

-          Bill, minden oké? – kérdezte Armand, a dobtanár
-          Igen, persze, csak izgulok egy kicsit. – válaszoltam, majd leültem a székemre
-          Ha több ezer ember elé ki tudtál állni és énekelni sokszor úgy, hogy alig volt kíséret, akkor ez is menni fog. – tette hozzá Adrew
-          De az nem ugyan az. Itt kisebb körnek kell megfelelnem, és apunak is elvárásai vannak felém. A színpadon nem volt gond, ha elrontottam egy hangot, vagy interjú közben össze-vissza beszéltem. A rajongók úgy szerettek meg. De itt fontos, hogy összeszedet legyek! Félek, hogy elrontok valamit!
-           Bill, csak koncentrálj arra, amit épp csinálsz. Ne kanyarodj el a témától, csak arról beszélj, ami a papíron van. Gondolom te is jártál ide, tedd hozzá a végén saját élményeidet is. Bátran! Gordon megbízik benned, ezért adta neked ezt a melót. Tudja, hogy feltalálod magad, nem vagy te elveszett gyerek! – bíztatott Andrew, mivel én sík ideg voltam

Miután elláttak tanácsokkal átnéztem a dokumentumokat, hogy még is mi az, amit mondanom kell. Mennie kell, nem nagy ügy.
Csak magáról az épületről, hogyan került Gordon tulajdonába, mik az elképzelései, milyen itt az oktatás és a saját véleményem.
Mielőtt megérkeztek még utoljára belenéztem a tükörbe, hogy minden stimmeljen, majd kimentem eléjük az épület elé.

-          Jó napot kívánok! – üdvözöltem őket egy hatalmas mosollyal – Üdvözlöm önöket a Rock School-ban!
-          Jó napot! Ön Gordon Trümper? – kérdezte az egyik vendég, aki valószínűleg a kritikus volt
-          Nem, én Bill Kaulitz- Trümper vagyok, Gordon fia. A nevelőapámnak sürgősen Berlinbe kellett mennie, ezért én vezetem körbe önöket.  

Szerintem nagyon jól ment az egész, legalább is azt láttam rajtuk, hogy tetszik nekik a hely. Először az épületről beszéltem nekik röviden, majd apu munkásságáról, majd az itt tanuló gyerekekről.

-          Ön mióta dolgozik itt? – kérdezte az egyik szülő
-          Bevallom őszintén, tegnap kezdtem a munkát, de előtte is zenével foglalkoztam. De anno, tizennyolc éve Gordon tanította meg a bátyámat mindenre, és engem is. Bár, én nem játszom hangszeren.
-          Soha nem is próbálkozott? Vagy annyira nehéznek bizonyult, hogy abbahagyta?
-          Zongorázni szerettem volna, de az éneklés mindig jobban vonzott, így inkább azt is a bátyám tanulta meg.
-          Sok hangszeren játszik a bátya?
-          Igen, tud gitározni, zongorázni, dobolni és Dj pultban is megállja a helyét. Apu tanította meg gitározni és zongorázni is.

Még sokáig beszélgettem velük, miközben sétáltunk az épületben, és abban reménykedtem, hogy végre elmennek.

-          Jó napot, szia! – futottunk össze Tommal – A Barbi hívott, hogy odaköltözik hozzánk végleg, mert összeveszett a szüleivel. Téged nem ért el. Kimegyek hozzá, mert nem fogja tudni elhozni a cuccait egyedül. Segítek neki, aztán majd visszajövök, az első órám csak négy óra múlva kezdődik. Gordon tud róla! 
-          Öhm.. jó, menj, csak tegyétek be a cuccokat a szobába. Holnap úgyse dolgozom, majd kipakolom.
Hál istennek már nem sokáig kellett maradnom a vendégekkel, mert elmentek, de a kritikus ott maradt, mert beszélni akart velem.

A dolog lényege annyi volt, hogy meg van elégedve a hellyel és jó kritikára számíthatunk; nem fog rosszat írni rólunk.
Otthon Barbi cuccai miatt alig tudtam bemenni a szobámba, de megoldottam…. csak kétszer estem majdnem orra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése