2013. február 27., szerda

Apabőrbe bújt rocksztár

sziasztok! Tudom,hogy régen volt rész,de most volt csak időm rá. Figyelem: A történet újra Tom szemszögéből folytatódik!!! Jó olvasást hozzá,és várok minden véleményt! :)


19.: Egy hónappal a baleset után:

***Tom szemszöge***

Mi ez a furcsa érzés? Fáj mindem,valami feszíti a kezemet,hangokat hallok…. Mi történik? Hol vagyok? Érzem,hogy valaki fogja a kezemet és…és beszél is hozzám,de csak foszlányokat hallok.
Ki kell nyitnom a szemem,hogy rájöjjek,hogy hol vagyok.  Várjunk csak! Az öcsém hangja,Bill itt van.

-         Bill! – akartam mondani,de csak nyöszörögtem
-         Tom,itt vagyok…. – halottam most először tisztán amit mond

Érzetem, hogy elengedi a kezemet és halottam az ajtó csapódását.
Hamarosan visszajött de valakivel beszélt közben,majd éreztem,hogy valami hideg feltehetőleg fém hozzám ér.

-         Nemsokára ki fogja nyitni a szemét is,már ébren van,de még túl gyenge hozzá. Amikor nyöszörgött valószínűleg mondani akart valamit,csak nem tudott a csövek miatt. Minden rendben van most már nem kell aggódni, feltehetőleg hamarosan elhathatja a kórházat.
-         Köszönöm doktorúr,de mikor fogja kinyitni a szemét?
-         Nem tudom,nemsokára ez a lényeg.  Ahogy látom már most ki szeretné csak nem megy neki. Maga csak beszéljen hozzá,ő már mindent érteni fog. Nagy valószínűséggel valamit válaszolni fog majd,de nem lesz tisztán kivehető,hogy mit.

Ezután Bill beszélgetett velem,ahogy tudott. Egy darabig csak hallgattam,hogy miket mond,aztán erőt vettem magamon és kinyitottam a szemem. Hatalmas fény fogadott,ami bántotta a szemem,ezért azonnal vissza is csuktam őket.

-         Bántja a szemedet a fény?  - kérdezte lágy hangon az öcsém
-         Igen – szólaltam meg rekedtes hangon.
-         Jól van már kinyithatod. Lekapcsoltam a lámpát és behúztam a függönyt is egy kicsit.  
-         Köszönöm – mondtam hálásan
-         Nem fáj semmid Tom?
-         Már nem. Jól vagyok teljesen. – válaszoltam egy kicsit akadozva
-         Annyira aggódtam érted,nem is tudod elképzelni hány éjszakán át virrasztottam…
-         Mi történt? Mármint hogy kerültem ide?
-         Autóbaleseted volt. Egy kamionnal ütköztél frontálisan, csoda, hogy túlélted!
-         Ohh… - mondtam meglepve
-         De a lényeg ,hogy most már minden rendben van és hát hallottad a dokit is. Annyira boldog vagyok,hogy végre magadhoz tértél!
-         Mennyi ideig….
-         Több mint egy hónapig voltál kómában.

Ezután még nagyon sok mindenről beszélgettünk,de igazából csak jelentéktelen dolgokról,mert nem akart lefárasztani.
Őszintén hálás vagyok Billnek,hogy ennyi mindent megtett értem és a gyerekeimért is.

-         Mit mondtál a piciknek,hol vagyok?
-         Hogy el kellett utaznod bizonytalan időre,csak nem tudtál szólni mert olyan hirtelen történt és nekem is utánad kell mennem.
-         Köszönöm.

                                  *Egy héttel később*

-         Olyan jó,hogy végre otthon lehetek a családdal. – mondtam mikor már az autóban ültünk hazafelé jövet
-         Igen,hidd el nekem is mennyivel jobb,hogy nem kell aggódnom érted!
-         Vajon,hogy fognak fogadni a kicsik? – kérdeztem az öcsémtől bizonytalanul
-         Nem tudom,de azt hiszem nagyon hiányoztál nekik.

Egy hét telt el az ébredésem óta. Kijöhettem a kórházból mivel az orvosok nem találtak semmi rendellenességet. Hál Istennek nincsenek maradandó sérüléseim se,tehát minden rendben van velem.
Amikor beléptem az ajtón két jókedvű csöppség jött velem szembe és annyira megöleltek,hogy majdnem elesetem,de mégse.   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése