2014. február 9., vasárnap

World behind my wall

Sziasztok! Meghoztam a folytatást, ami igazi semmittevős napot ír le. Jó olvasást hozzá! :D Egy pár szónak most is örülnék!

 6.: Hármasban

Reggel óvatosan kimásztam Barbi alól, aki még ezt sem vette észre, annyira aludt. Egy darabig csak megbabonázva néztem, majd úgy döntöttem, hogy csinálok neki reggelit.
-          Szia, Tom! Mit csinálsz? – mentem le ugrálva a lépcsőről
-          Reggelizem, ahogy látod! De mitől van ilyen jókedved? Csak nem…. – nézett rám sokat sejtő mosollyal 
-          Na, menj a tudod hova, nem volt semmi. – vigyorogtam, mint egy kis tini
-          Jól van öcsi, értem én; nem akarsz beszélni róla.
Ezalatt már javában készítettem a Barbinak szánt reggelit, majd felvittem a szobámba.

-          Jó reggelt szerelemem! – csókoltam meg
-          Szia, Bill! Hmm… ágyba kaja? – nézett rám egy mosoly kíséretében
-          Neked mindent kicsim.
Mindketten megkajáltunk, majd gondolkozni kezdtünk, hogy mit csináljunk ma. Azt tudtam, hogy ha most kimegyek vele az utcára csak így, akkor azonnal lebukunk, ami nem tenne jót a friss kapcsolatunknak. Ezért úgy gondoltam, hogy maradjunk itthon és nézzünk valami romantikus filmet.
-          Tom, jössz velünk filmet nézni? – mentem át a szobájába, kopogás nélkül
-          Nézzek veletek valami full nyálas szerelmes filmet és nézzem végig a csöpögéseteket? Kösz, kihagyom.
-          Ne legyél már ilyen! Megnézzük az általa választott filmet, majd te is mutatsz egyet! Gyere már! – köny9örögtem, tulajdonképpen nem is tudom, hogy miért
-           Jó, de akkor valami brutál horror legyen a másik!
Még csináltam négy adag popcornt és indulhatott is a DVD. Nem mondom, hogy hű de nagy film lett volna a romantikus vígjáték, de azért tetszett. Persze Tom halálra unta magát, és ha jól láttam el is aludt egyszer.  Legalább addig sem beszélt.
Miután vége lett felkeltettem a bátyámat és megnéztünk egy horror filmet, amit ő választott. Barbi nem kicsit ijedt meg egy-egy jelentenél. Mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a film elejénél még mellettem ült, csak a kezemet fogta, a végénél pedig már teljesen az ölemben volt.
-          Vége van már? – kérdezte tíz percenként
-          Nincs, de nem kell nézned, ha nem akarod. Ki mehetünk, ha neked úgy jobb. – simogattam a hátát
-          Nem kell, kibírom! Megnézem, de azt nem garantálom, hogy aludni is fogok két- három napig.
-          Te inkább a romantikus filmeket szereted jobban? Semmi akció vagy horror? – kérdezte Tom, de fel sem nézett a filmből
-          Nem, nem szeretem az erőszakot. Inkább vígjátékokat nézek szívesen. – válaszolt, de alig fordította a fejét Tom felé
-          Twilight-ot azért meg merted nézni? – poénkodott a bátyám, saját viccén nevetve
-          Tom! – szóltam rá erősen – Hagyd abba! HA fél, akkor fél; nem lehet mindenki olyan mint te vagy én.
-          Jó, bocs, csak hülyültem.
Hamar elcsendesedett a szoba és újra a filmre koncentráltunk, illetve Barbi arra, hogy minél kevesebbet lásson belőle. Miután vége lett a filmnek Tom elment a szobájába, mert elmondása szerint randija lesz. Ketten maradtunk Barbival, így csak egymáshoz bújva szerelmeskedtünk éjfélig. Ekkor úgy gondoltunk, hogy most már ideje elmenni, fürdeni. Először ő ment majd én. Hajnali kettő felé nyomott el minket az álom, úgy ahogy tegnap is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése